Langkau ke kandungan utama

BUDAK KIMIA SWEET SANGAT


lepas habis kelas EUP tadi
berjalan dari DK ke sculz tercinta
dan kebetulan jumpa sorang member nie
dia budak kimia
walau bilik satu aras
tapi peluang nak berbual tak selalu
so, sambil jalan sambil sembang lah

dan kebetulan lagi
bila kelas tak start lagi
kami lepak sebentar di foyer sculz
tengah lepak2
ramai2 budak kimia datang
dan macam biasa 
kalau dekat hostel bila aku jumpa mereka
dekat sculz pun bila dengan mereka
memang havov gila suasana
aku yang rasa down jer mula2
bak masuk kelas
terus rasa semangat up 
bila dapat sembang dengan diorang

budak kimia memang sweet
sebab diorang selalu jer berjaya buatkan aku senyum sepanjang hari
plus, bila diorang buat ayat sweet2 manja tue
and tiap kali habis jumpa diorang
mesti aku rasa jeles
kenapalah aku tak ada cozmate perempuan
beza besar kowt bila
semuanya cozmate lelaki
dan kita sorang jer pempuan

contoh paling senang
hari nie aku taklah pakai macam biasa
tapi bukanlah luar biasa sangat
cuma pakai slack + tudung siap ada renda2

budak kimia cakap :
mid, sejak kebelakangan nia
dress up ala2 pempuan gitu 
(sebab selalunya aku aci redah jer pakai baju
dan selalunya aku pakai jeang ngan jersey)
ada apa2 ker mid
yang kami tak tahu
ko ada aim sesiapa yer
ada yang berkenan ker di hati

HAHAHAHAHAHA
reaction diorang memang buat aku gelak besaq
memang terbaik kowt 
hehehehe
macam manalah diorang tahu nie
cis, nak buat propa pulak
dress up hari ni 
tak ada kena mengena denga hati yerk
cuma tak ada baju nak dibalun sudah

dan cozmate aku pulak :
tudung jenis apa kau pakai ni mid
pelik je aku nengok

nasib baik aku dah biasa dengan
weird comment diorang
tapi kadang2 
dan kalau selalu sangat pun
hati mana tak sentapkan
tough2 aku pun
hati masih lagi milik perempuan
huhuhuhu.. buat syahdu pulak

well, 
kena redhalah dengan takdir kita
nak buat macam mana
at least,
sudah prepare untuk career life in the future
nanti taklah terkejut sangat
kalau tercampak dekat group semua lelaki
anyway,
thanks for budak2 kimia yang sweet2 tue
anda telah berjaya meriangkan hari saya
LOVE u girls

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

SAYA BANGGA NAMA SAYA HAMIDAH !

Coz dah tak berapa betul kepala plus with mata yang tak reti nak tutup nih... mendorong aku untuk buat satu kerja yang boleh dikategorikan tak adanya faedah tapi sebab niat nak sangat mencuba.. so aku dengan bangga dan ragu mengKLIK cik Google and search for HAMIDAH.. and seriously terkejut dengan penemuan aku nih... tapi mulut bertambah senyum.. coz x expect akan found something new.... kelakar tak kelakarlah tapi memang menyejukkan hati dan meriangkan jiwa..heheheheheheh.. The reason adalah kerana I found out that my name which is HAMIDAH also was a name of one city.. betul ker fakta nih..ataupun auta.. jumpa kat WIKIPEDIA kot.... almost 100% right xcept ader someone else try autakan fakta.. itu hamba tolak ketepilah....kat bawah aderlah further explanation but simple... Hamidah  is a village in west-central  Yemen . It is located in the  San‘a’ Governorate .

GOOD LUCK MY SISTER ON YOUR SPM

Dear my sister Najihah, I wish you the best for your SPM;s results. Whatever the result is, never lose faith A good results in SPM  as the people said is the good start for a better future but frankly speaking, its NOT a good results will not guarantee a good future because what FUTURE hold for you is still a SECRET that keep by the ALMIGHTY So, dear sister I wanna you to keep your head held high never compare the results with others whatever it is your result especially don't compare it among the siblings every one of us have their own hurdles and destiny and a reminder to you my dear sister you already decide what is your path do not think about what others get try the best what exactly in front of you do the best but keep in mind try to live your life to the fullest STUDY HARD PLAY HARD  and last but not least, remember always I will always support you you may think that I try to get you into something but I wi

USM VS UTP

alkisah nak jadikan citer... hari nih aku pegi KL ngah elok lepak ngan my family baru teringat HP yang dah lama tak dilihat and biler aku wak check up wau surprise hahahahahahaha aku dapat lak UTP macam daydream jer time baca mesej tuh tapi ntah kenapa aku tak rasa hepi sangat macam tak teruja tak macam masa aku dapat USM hari tuh rasa nak melonjak ke langit jer macam nak menari pun ader gak lepas dapat mesej terus aku call ARIF hahahahaha apa lagi report kat dier dier cam besalah hasut aku pergi situ bukan aku tak tau dier nak sangat aku study kat situ hahahahahha katanya aderlah kawan member... aper beza ker kawan ngan member tapi ntahlah aku tak tau nak kater aper aku macam lost macam orang angau ader gak lepas aku pikir2 rasa2 macam dah dapat petunjuk hahahahahaha isthiharah pun belum dah dapat petunjuk hebat gak daya instint aku nih banyak pro and kontra nya samaada USM atau UTP but frankly speaking IM fallin in love with USM even tak pernah pergi lagi kat situ... tapi in my head