Langkau ke kandungan utama

CUN SAJA

CUN SAJA

Chorus-
Lagu ini bukan di radio setiap hari untukmu
Lagu ini tidak perlu kau kembali kepadaku
Lagu ini hanya ingin kau fahami
ku sudah teruskan hidupku Semuanya cun saja

Tak perlu tinggalkan pesanan
Tak perlu buat panggilan
Ku tak perlu lagi kalau kau cuba mintak maaf
Lupakan sahaja diriku cun saja

Duduk di rumah seorang saja menulis lagu cinta
Menggunakan kisah ini tuk ceritakan

[Chorus]

Cun hidupku kini cun saja
Sejak kita memang cun semuanya
Sejak pisah itulah permulaannya
Untukku berhati-hati dgn buaya
Ngap ngap pendirianku tegap
Jumlah kali kita bertengkar memang genap
Untuk aku ke tahap ini silap kita
memang patut sama-sama kene sepak pak pak
Tapi bukan niat aku tuk salahkan dirimu
Aku sedar ku juga ada kekuranganku
Tapi kalau bersifat mementingkan diri sendiri
Bm
untuk kebaikkan bukan kurang ajar itu


Duduk di rumah seorang saja mengarang lagu cinta
Dengan mengembalikan kisah kitakan tapi jangan perasaan

Ohh..

Walaupun ini bab yang baru
ada masa arah ku tak tentu
Tetap rindu kehadiranmu tidak patut
Kerna ku takut

[Chorus]

Lagu ini,tandanya kamu masih sayangkan ku
Walaupun sudah tidak bersama lagi

Lagu ini, tandanya ku masih rindukanmu
Walaupun sudah tidak bersama lagi


Lagu ini, dengan lagu ini ku ingin memberitahu
kamu bahawaku okay aku okay


Lagu ini, dengan lagu ini ku ingin memberitahu
kamu jangan cakap tak boleh

[Chorus]


p/s: masa first time dengar lagu nih..
aku tak tau nak cakap aper
coz agak pelik bagi akulah
yang tak berapa pandai bab muzik nih..
irama dier segar
macam dibius satu elemen baru
ader catchy and ader gak sentimental valuenya
plu siap ader cam rap lak
aku suka part yang dier nyanyi
ader perkataan pak pak
memang nak tergelak lah
lagu ni banyak maksudnya
depend dengan orang yang sedang mendengarlah
aper peraasan dier time tuh
for me
lagu ni nak show
kat someone
yang so bermakna
bahwa dier leh hepi
tapi in the mean time
dier still harap lagi kat someone tuh
amcam
aku pun tak berapa sure
tapi lagi nih
sedikit sebanyak
agak kena ngan akulah
LOVE THIS SONG.....
aku yang mendengar...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

SAYA BANGGA NAMA SAYA HAMIDAH !

Coz dah tak berapa betul kepala plus with mata yang tak reti nak tutup nih... mendorong aku untuk buat satu kerja yang boleh dikategorikan tak adanya faedah tapi sebab niat nak sangat mencuba.. so aku dengan bangga dan ragu mengKLIK cik Google and search for HAMIDAH.. and seriously terkejut dengan penemuan aku nih... tapi mulut bertambah senyum.. coz x expect akan found something new.... kelakar tak kelakarlah tapi memang menyejukkan hati dan meriangkan jiwa..heheheheheheh.. The reason adalah kerana I found out that my name which is HAMIDAH also was a name of one city.. betul ker fakta nih..ataupun auta.. jumpa kat WIKIPEDIA kot.... almost 100% right xcept ader someone else try autakan fakta.. itu hamba tolak ketepilah....kat bawah aderlah further explanation but simple... Hamidah  is a village in west-central  Yemen . It is located in the  San‘a’ Governorate .

GOOD LUCK MY SISTER ON YOUR SPM

Dear my sister Najihah, I wish you the best for your SPM;s results. Whatever the result is, never lose faith A good results in SPM  as the people said is the good start for a better future but frankly speaking, its NOT a good results will not guarantee a good future because what FUTURE hold for you is still a SECRET that keep by the ALMIGHTY So, dear sister I wanna you to keep your head held high never compare the results with others whatever it is your result especially don't compare it among the siblings every one of us have their own hurdles and destiny and a reminder to you my dear sister you already decide what is your path do not think about what others get try the best what exactly in front of you do the best but keep in mind try to live your life to the fullest STUDY HARD PLAY HARD  and last but not least, remember always I will always support you you may think that I try to get you into something but I wi

USM VS UTP

alkisah nak jadikan citer... hari nih aku pegi KL ngah elok lepak ngan my family baru teringat HP yang dah lama tak dilihat and biler aku wak check up wau surprise hahahahahahaha aku dapat lak UTP macam daydream jer time baca mesej tuh tapi ntah kenapa aku tak rasa hepi sangat macam tak teruja tak macam masa aku dapat USM hari tuh rasa nak melonjak ke langit jer macam nak menari pun ader gak lepas dapat mesej terus aku call ARIF hahahahaha apa lagi report kat dier dier cam besalah hasut aku pergi situ bukan aku tak tau dier nak sangat aku study kat situ hahahahahha katanya aderlah kawan member... aper beza ker kawan ngan member tapi ntahlah aku tak tau nak kater aper aku macam lost macam orang angau ader gak lepas aku pikir2 rasa2 macam dah dapat petunjuk hahahahahaha isthiharah pun belum dah dapat petunjuk hebat gak daya instint aku nih banyak pro and kontra nya samaada USM atau UTP but frankly speaking IM fallin in love with USM even tak pernah pergi lagi kat situ... tapi in my head