Langkau ke kandungan utama

AKU MEREPEK................

Waaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh....sedey sangat....tak tau nak tulis aper...mata pun tak nampak dah huruf kat keyboard coz terlampau laju sangat air mata yang mengalir....
I want to start my story with.....

Jom habis matrik kiter lepak2 samer2
time tuh tanpa pikir panjang kira set jer semua...aku yang bodoh nih tak pikir lak betapa susahnya aku nak cakap ngan mak dan ayah aku untuk bagi aku ikut samer ngan plan ni...time tu yang aku pikir nak lepak samer2 ngan member2 baik aku and now one of them become my ex member.....dipendekkan story setelah macam2 yang aku janjikan and citerkan...finally I got a green light from my parents....gembira tak terkata....

and klimaksnya biler......
YA ALLAH...my dad any my brother...why must both of them......
time nak pergilah aku diuji lak ngan adik aku yang demam pelentung and my dad yang kakinya sakit...sampai nak jalan ke bilik air bertongkat...but I give all my best to ensure them sembuh b4 aku pergi...time tuh aku menangis giler pikir...camner kalo my dad tak sembuh....aku nak sangat pergi....aku doa and wat macam2....and its really a long story to tell.....

dan bertambah klimaks biler.....
ake rasa aku tak leh pergilah sebab my dad.............
aku pun rase aku tak leh pergi sebab aku kena nengokkan..........
and then aku pun agak pasrah di situ siap aku tanya lagi sekali untuk pastikan boleh ke tak dier pergi...yelah aku nak wat jugak back up plan....kalo dier tak leh pergi...aku leh ajak orang lain...takkan aku nak ganggu lak RAINCIT ngan MIRA kan...
insyaAllah aku leh pergi
menyenangkan hati...atau mungkin aku letakkan dier sebagai memberi harapan....dan mesej2 lepas tu menunjukkan yang dier INSYAALLAH datang join plan tuh.....

tapi langit tak sentiasa cerah..........
korang...sory aku tak dapat join korang...im really ...BLA BLA BLA.....
and why he must add perkataan lima puluh kat situ...wei bro aku tak sangap ah duit ko...setakat lima puluh tuh...satu malam aku niaga ngan mak aku pun dah lepas..... senang citer meh sini no akaun ko and alamat ko...pass kat aku..setakat nak bank in duit tuh tak heranlah aku....and one more tak yah ah cari aku time kaya karang.... aku bukan jenis kawan yang nak makan kawan time dier senang....lagi satu kalo kredit takder sangat pun usahalah....at least call lah....bagitau tak dapat pergi..nasib baik HP aku mood baik aku dapatlah baca mesej tuh...kalo tak....Tapi apa leh wat...aku luper yang ko ni kan lepak jer lah bro...isap rokok dulu...nak wat camner...maybe in the future aku kena cari kawan yang lebih sensitif KOT...yang pandai nak minta maap properly lepas dier mungkir janji ngan kawan2 dier....

tambah bikin gua panas biler....
sory guys...family first.....
so kiranya ak nih jenis pentingkan kawanlah dari family....memang pun aku tamak aku tak kenang budi aku anak derhaka...tinggalkan my parent macam tuh jer...semata2 nak joli kat KL tu....biarkan mak bapak aku penat siang malam cari duit...dan biarlah aku habiskan duit tu kat KL...apa yang kau maksudkan dengan FAMILY FIRST kat situ...kalo aku disuruh pilih aku takleh pilih....sebab aku dah anggap korang macam keluarga aku sendiri...sory aku padam nama ko dari list friend tapi ko tau aku macam maner...doakanlah aku sejuk cikit....itupun kalo ko still nak kawan ngan aku...yelah aku kan banyak kerenah selalu wat masalah je kat ko...selalu bikin lu panas jer......and one more...kalo nak kiter nyer frenzship sampai sini jer....dont ever you dare to contact me anymore...

aku bukan jenis luper kawan...tapi aku ader prinsip aku sendiri yang aku telah tetapkan untuk aku berkawan ngan orang...aku tak marahkan kan ko sebab benda nih..tapi sebenarnya ya...aku tak paham dan aku memang tak nak cuba paham...sebab at the end aku akan rasa akulah manusia yang paling bersalah kat dunia nih...so aku tak nak pikirkan...dan cara aku tak nak pikirkan memanglah kejam...memang macam nih...bukan aku nak lupakan kawan...tapi for the time being,,,this is the best way I can do so in the future if we have a fated to see each other again...I can see and talk with you.....bukan nak lupakan member...tapi ini cara aku nak sejukkan hati...susah nak lupakan member yang kiter dah sayang sangat...yang kiter dah banyak share ngan dier...yang dah macam2 kiter lalui ngan dier....tapi ntahlah aku rasakan ni memang takkan kekal lama mana pun....so dari aku terus seksa diri lebih baik aku undur diri....

MIRA....sory bukan tak nak dengar cakap ko...tapi ini yang aku pikirkan terbaik untuk diri aku...always support me my dearest friend....dan jangan risau untuk aku kau akan dapat sepenuhnya kasih sayang dari aku sebab dah takder saper2 LAGI NAK SHARE NGAN KO DAH...HEHEHEHE...IM TRULY SORY........

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

GOOD LUCK MY SISTER ON YOUR SPM

Dear my sister Najihah, I wish you the best for your SPM;s results. Whatever the result is, never lose faith A good results in SPM  as the people said is the good start for a better future but frankly speaking, its NOT a good results will not guarantee a good future because what FUTURE hold for you is still a SECRET that keep by the ALMIGHTY So, dear sister I wanna you to keep your head held high never compare the results with others whatever it is your result especially don't compare it among the siblings every one of us have their own hurdles and destiny and a reminder to you my dear sister you already decide what is your path do not think about what others get try the best what exactly in front of you do the best but keep in mind try to live your life to the fullest STUDY HARD PLAY HARD  and last but not least, remember always I will always support you you may think that I try to get you into something but I wi

SAYA BANGGA NAMA SAYA HAMIDAH !

Coz dah tak berapa betul kepala plus with mata yang tak reti nak tutup nih... mendorong aku untuk buat satu kerja yang boleh dikategorikan tak adanya faedah tapi sebab niat nak sangat mencuba.. so aku dengan bangga dan ragu mengKLIK cik Google and search for HAMIDAH.. and seriously terkejut dengan penemuan aku nih... tapi mulut bertambah senyum.. coz x expect akan found something new.... kelakar tak kelakarlah tapi memang menyejukkan hati dan meriangkan jiwa..heheheheheheh.. The reason adalah kerana I found out that my name which is HAMIDAH also was a name of one city.. betul ker fakta nih..ataupun auta.. jumpa kat WIKIPEDIA kot.... almost 100% right xcept ader someone else try autakan fakta.. itu hamba tolak ketepilah....kat bawah aderlah further explanation but simple... Hamidah  is a village in west-central  Yemen . It is located in the  San‘a’ Governorate .

USM VS UTP

alkisah nak jadikan citer... hari nih aku pegi KL ngah elok lepak ngan my family baru teringat HP yang dah lama tak dilihat and biler aku wak check up wau surprise hahahahahahaha aku dapat lak UTP macam daydream jer time baca mesej tuh tapi ntah kenapa aku tak rasa hepi sangat macam tak teruja tak macam masa aku dapat USM hari tuh rasa nak melonjak ke langit jer macam nak menari pun ader gak lepas dapat mesej terus aku call ARIF hahahahaha apa lagi report kat dier dier cam besalah hasut aku pergi situ bukan aku tak tau dier nak sangat aku study kat situ hahahahahha katanya aderlah kawan member... aper beza ker kawan ngan member tapi ntahlah aku tak tau nak kater aper aku macam lost macam orang angau ader gak lepas aku pikir2 rasa2 macam dah dapat petunjuk hahahahahaha isthiharah pun belum dah dapat petunjuk hebat gak daya instint aku nih banyak pro and kontra nya samaada USM atau UTP but frankly speaking IM fallin in love with USM even tak pernah pergi lagi kat situ... tapi in my head