Langkau ke kandungan utama

PACIFIC........DOLU-DOLU

akhirnya sampai gak aku ke rumahku yang tercinta ini....baiti jannati...huhuhuhu...aku nyer tiket pukul 2 pm and tini lak pukul 10 am...masa hantar tini rasa berat jer hati..aku cuba nak tahan air mata tapi terkeluar gak kala saat-saat akhir aku bersama tini...tak tau ah aku dapat jumpa tini lagi ke tak....sebab terlalu awal lagi aku cadang nak pegi jalan2 sat....aku pun naik rapid tuk pergi ke PACIFIC....kenapa aku pilih PACIFIC....banyak sebabnya....sebab utama tempat nilah tempat mula-mula aku kluar dengan G,MUN.Fana,Wan dan gak Syahmi...tempat pertama kalinya aku keluar kat penang nih....tempat aku slalu hang out ngan kawan2 aku terutamanya budak2 volley.... dan banyak sangat rasanya kenangan di sini.... and I learn a lot when I came here....learn how to handle a group.... learn how to ensure everyone with me... masa aku datang orang semua tengah berkemas....yelah awal pagi lagi plus time tuh ngah waktu pejabat.... aku amek masa dan peluang untuk menikmati my journey...huhuhuhu...sedey sangat....setiap tempat, tangga dan jalan kat pacific tuh semuanya ada memoro tersenri kat aku..... tempat boiling, panggung wayang, popular store, kedai2 baju dan tak dilupakan KFC dan food court kat bahagian bawah tuh....

aku rasa lain macam lak jalan sorang2 kat situ...bukan aper selalunya jalan ramai2...mesti dalam satu group yang besar...sampai kalo nak jalan pun susah...yelah banyak sangat kepala...banyak lah pulak fiilnya..nak ke situlah,sinilah...nasib baik pempuan2 yang ikut semua bukan kaki shopping tolak aku lah...kalo tak mampuslah boys yang lain nak temankan...lepas tuh bukannya nak berpisah, nak ikut gak...sampai nak beli pad pun diorang ikut...nasib baik kitorunk smua sporting...hehehehe.......
berat betul nak bernafas...masa beli tiket wayang lak...laju jer aku pergi beli...kalo dulu lima nam kali kuar masuk dari kaunter barulah dapat tiket...aper taknyer nak pilih wayang aper pun sampai macam perang dunia ketiga....tak kira lagi nak decide seat mana satu...memang haru biru sampai kakak jaga kaunter dari pipi warna pink dah tukar macam hulk jer..... lepas kuar wayang selalunya kitorunk pergi arkibsat....nak pilih permainan pun bergaduh...aku mestilah tak boleh miss aku punyer basketball...dah dua tiga kali lawan pun aku still boleh menang kalahkan owang yang selalu pergi belasah diri kat basketball court tiap2 petang....hehehehe... time lunch lak...ader nak makan kat court ader lak kat MCD ader yang nak KFC....susah2 koruuk pegi bungkus aper yang korunk nak makan lepas tuh kiter kumpul kat food court amacam...hehehehe....tulah jadi kalo diorang bagi aku control hahaha... sory lah kepada kawan2 yang dirasa diqueen controlkan.... nak wat camner nama pun mid volley...hehehehe...angkut bakul masuk sendiri lak aku nih....

time nak balik lak ader yang luper itulah,inilah, macam2....terpaksa lak aku panggil abang van ah pak cik van ah....semua nombor aku ader....sampai aku jadi supplier nombor lak.....hehehehehe....dah naik van ader problem lain lak...barang banyak ah...sempit ah...tak cukup angin lah...dah namanya pun terpaksa terimalah seadanya..kawan-kawanku...huhuhuhhu.... even balik lambat tapi diorang nih memanglah player volleyball yang tegar..... nak gak turun main...aduhai korunk tak penat ker bertawaf satu Pacific... tak cukup keluar peluh...itulah alasan standard diorang.....kenangan time kuar ramai2 memang tak akan aku lupakan...taktau biler lagi boleh buat macam tuh...huhuhuhhuhu....harap kiter semua berjumpa lagi di masa hadapan.... GOOD LUCK to you all.....

Ulasan

  1. insyaallah..
    kite akan bjumpe lg mid..
    huhu.

    BalasPadam
  2. tiniku sayang...
    bumi ciptaan ALLAH ini sangat besar .....
    sentiasa ada ruang dan peluang
    untuk mereka yang ingin mencari redhaNYA
    dengan merapatkan ukhuwah yang telah terjalin...
    berdoalah....
    moga kita diberi kesempatan...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

GOOD LUCK MY SISTER ON YOUR SPM

Dear my sister Najihah, I wish you the best for your SPM;s results. Whatever the result is, never lose faith A good results in SPM  as the people said is the good start for a better future but frankly speaking, its NOT a good results will not guarantee a good future because what FUTURE hold for you is still a SECRET that keep by the ALMIGHTY So, dear sister I wanna you to keep your head held high never compare the results with others whatever it is your result especially don't compare it among the siblings every one of us have their own hurdles and destiny and a reminder to you my dear sister you already decide what is your path do not think about what others get try the best what exactly in front of you do the best but keep in mind try to live your life to the fullest STUDY HARD PLAY HARD  and last but not least, remember always I will always support you you may think that I try to get you into something but I wi

SAYA BANGGA NAMA SAYA HAMIDAH !

Coz dah tak berapa betul kepala plus with mata yang tak reti nak tutup nih... mendorong aku untuk buat satu kerja yang boleh dikategorikan tak adanya faedah tapi sebab niat nak sangat mencuba.. so aku dengan bangga dan ragu mengKLIK cik Google and search for HAMIDAH.. and seriously terkejut dengan penemuan aku nih... tapi mulut bertambah senyum.. coz x expect akan found something new.... kelakar tak kelakarlah tapi memang menyejukkan hati dan meriangkan jiwa..heheheheheheh.. The reason adalah kerana I found out that my name which is HAMIDAH also was a name of one city.. betul ker fakta nih..ataupun auta.. jumpa kat WIKIPEDIA kot.... almost 100% right xcept ader someone else try autakan fakta.. itu hamba tolak ketepilah....kat bawah aderlah further explanation but simple... Hamidah  is a village in west-central  Yemen . It is located in the  San‘a’ Governorate .

USM VS UTP

alkisah nak jadikan citer... hari nih aku pegi KL ngah elok lepak ngan my family baru teringat HP yang dah lama tak dilihat and biler aku wak check up wau surprise hahahahahahaha aku dapat lak UTP macam daydream jer time baca mesej tuh tapi ntah kenapa aku tak rasa hepi sangat macam tak teruja tak macam masa aku dapat USM hari tuh rasa nak melonjak ke langit jer macam nak menari pun ader gak lepas dapat mesej terus aku call ARIF hahahahaha apa lagi report kat dier dier cam besalah hasut aku pergi situ bukan aku tak tau dier nak sangat aku study kat situ hahahahahha katanya aderlah kawan member... aper beza ker kawan ngan member tapi ntahlah aku tak tau nak kater aper aku macam lost macam orang angau ader gak lepas aku pikir2 rasa2 macam dah dapat petunjuk hahahahahaha isthiharah pun belum dah dapat petunjuk hebat gak daya instint aku nih banyak pro and kontra nya samaada USM atau UTP but frankly speaking IM fallin in love with USM even tak pernah pergi lagi kat situ... tapi in my head