Langkau ke kandungan utama

AWAK, SI PENCURI HATI


awak
tahu tak yang awak dah buat salah besar
mestilah awak tak sedar
sebab sebenarnya saya pun baru sedar
awak ada buat salah dekat saya
mesti awak pelikkan
apa salah awak sebenarnya
janganlah risau sebab salah awak tu
hanyalah antara awak dan saya

awak 
kalau awak nak tahu apa salah awak
awak kena janji dulu dengan saya
awak tak akan beritahu sesiapa
ini hanyalah rahsia kita berdua
awak, janji yer

awak
sebenarnyakan salah awak tak besar mana pun
tapi kesan dia sangat besar buat saya
saya tahu awak mesti tak sedar lansung
yalah, awakkan asyik sibuk saje

awak
sebenarnya
awak telah mencuri hati saya tau
betul saya tak tipu
saya pasti dan saya yakin
awaklah pencuri hati saya
sebab itulah semenjak jumpa awak
hati saya seperti tiada guna lagi
hati saya kosong sangat awak
seperti mencari sesuatu yang hilang
bila jumpa awak semula
barulah hati saya berirama kembali

awak, si pencuri hati
saya pun sebenarnya tak sedar
bila semua ini berlaku
tahu-tahu hati saya asyik menyeru nama awak
akal saya pulak asyik mencari ruang untuk bertemu
dan bibir saya asyik tersenyum bila sebut nama awak

awak, si pencuri hati
jenuh saya berfikir
bila masa awak mencuri hati saya ni
tapi sampai sekarang saya pun tak pasti
bila dan bagaimana
awak dapat peluang untuk curi hati saya

awak, si pencuri hati
walau saya tak pasti 
bila awak berjaya mencuri hati saya
tapi saya tahu
mesti saat itu saya sedang leka bersama awak
yalah, setiap masa saya kongsi bersama awak
memang sangat menyeronokkan
sampai saya alpa dengan waktu yang berlalu
sampai saya cuai untuk menjaga hati saya sendiri

awak, si pencuri hati
walau saya tak tahu 
bagaimana awak mencuri hati saya
tapi saya pasti
kalau bukan sekarang
suatu hari nanti pasti hati saya berjaya dicuri
yalah, awakkan mulut manis bila bicara
keletah awak selalu mengasyikkan
dan yang paling saya cair tengok awak
bila awak ketawa dan senyum

awak, si pencuri hati
boleh tak saya minta tolong
hati saya tu janganlah awak simpan lama-lama yer
kesianlah dekat saya
nak buat satu kerja pun tak menjadi

awak, si pencuri hati
kalau awak tak kisah
pulangkanlah semula yer hati saya
saya takut sangat
kalau awak simpan lama-lama
nanti saya jadi bangkai bernyawa
mandi tak basah
tidur tak lena
makan tak kenyang
jalan pun di awangan
sebab asyik teringatkan hati saya yang awak curi

awak, si pencuri hati
momento ini ikhlas untuk awak
tanda ingatan dari saya
yang awak pernah mencuri hati saya
mungkin kalau suatu hari nanti saya lupa
momento ini pasti ada buat kenangan
yang awaklah telah mencuri hati saya

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

GOOD LUCK MY SISTER ON YOUR SPM

Dear my sister Najihah, I wish you the best for your SPM;s results. Whatever the result is, never lose faith A good results in SPM  as the people said is the good start for a better future but frankly speaking, its NOT a good results will not guarantee a good future because what FUTURE hold for you is still a SECRET that keep by the ALMIGHTY So, dear sister I wanna you to keep your head held high never compare the results with others whatever it is your result especially don't compare it among the siblings every one of us have their own hurdles and destiny and a reminder to you my dear sister you already decide what is your path do not think about what others get try the best what exactly in front of you do the best but keep in mind try to live your life to the fullest STUDY HARD PLAY HARD  and last but not least, remember always I will always support you you may think that I try to get you into something but I wi

SAYA BANGGA NAMA SAYA HAMIDAH !

Coz dah tak berapa betul kepala plus with mata yang tak reti nak tutup nih... mendorong aku untuk buat satu kerja yang boleh dikategorikan tak adanya faedah tapi sebab niat nak sangat mencuba.. so aku dengan bangga dan ragu mengKLIK cik Google and search for HAMIDAH.. and seriously terkejut dengan penemuan aku nih... tapi mulut bertambah senyum.. coz x expect akan found something new.... kelakar tak kelakarlah tapi memang menyejukkan hati dan meriangkan jiwa..heheheheheheh.. The reason adalah kerana I found out that my name which is HAMIDAH also was a name of one city.. betul ker fakta nih..ataupun auta.. jumpa kat WIKIPEDIA kot.... almost 100% right xcept ader someone else try autakan fakta.. itu hamba tolak ketepilah....kat bawah aderlah further explanation but simple... Hamidah  is a village in west-central  Yemen . It is located in the  San‘a’ Governorate .

USM VS UTP

alkisah nak jadikan citer... hari nih aku pegi KL ngah elok lepak ngan my family baru teringat HP yang dah lama tak dilihat and biler aku wak check up wau surprise hahahahahahaha aku dapat lak UTP macam daydream jer time baca mesej tuh tapi ntah kenapa aku tak rasa hepi sangat macam tak teruja tak macam masa aku dapat USM hari tuh rasa nak melonjak ke langit jer macam nak menari pun ader gak lepas dapat mesej terus aku call ARIF hahahahaha apa lagi report kat dier dier cam besalah hasut aku pergi situ bukan aku tak tau dier nak sangat aku study kat situ hahahahahha katanya aderlah kawan member... aper beza ker kawan ngan member tapi ntahlah aku tak tau nak kater aper aku macam lost macam orang angau ader gak lepas aku pikir2 rasa2 macam dah dapat petunjuk hahahahahaha isthiharah pun belum dah dapat petunjuk hebat gak daya instint aku nih banyak pro and kontra nya samaada USM atau UTP but frankly speaking IM fallin in love with USM even tak pernah pergi lagi kat situ... tapi in my head