Langkau ke kandungan utama

WARKAH BUAT AWAK BERNAMA SAHABAT




salam sayang buat awak bernama sahabat

awak
benar saya tak tahu kenapa awak menjauhkan diri dari saya
dan saya benar2 tak paham kenapa awak menyepikan diri
dan saya sangat ingin tahu kenapa awak tak nak jawab dan balas panggilan dan mesej2 saya
awak
saya tak kisah kalau awak perlukan masa awak sendiri
saya pun tak kisah kalau awak tak nak selalu jumpa saya 
dan saya memang tak kisah sangat kalau awak tak nak temankan saya ke mana2 pun
dan awak tahukan sebenarnya 
awak cuma perlu buka mulut atau hantar mesej
bagitahu saya apa yang awak mahu sebenarnya
awak
betul saya tak dendam pun bila awak tak nak balas mesej saya
cuma saya tertanya-tanya kenapa awak buat macam tu
awak
walaupun masa tu saya tengah marah atau sedih dengan awak
tapi bila baca mesej awak kepada saya
bila lihat gambar2 kenangan kita bersama
say jadi sedih balik
saya tak tahu kenapa air mata ini murah sangat, awak
awak
saya minta maaf kalau saya buat salah 
saya jugak minta maaf kalau awak rasa tindakan saya tu melukakan hati awak
TAPI awak pun tahu sendiri
saya memang tak pandai simpan marah saya 
dan saya memang gagal untuk sembunyikan perasaan sya kalau saya tak suka sesuatu
tindakan saya hari itu saya rasakan perlu
sebab saya ada juga hati dan keluarga yang saya perlu lindungi
adik saya telefon awak tanya saya 
apa saya buat sampai saya kena marah 
awak
saya tak harap pun awak mengerti
ataupun memaafkan kesalahan saya
tetapi saya harap yang awak akan faham suatu hari nanti
awak
kalau suatu hari nati awak tebaca warkah saya ni
saya nak awak tahu dan faham satu perkara
benar saya tak kisah awak buang saya dari senarai rakan awak
dan saya memang tak kisah kalau itu yang awak pilih
tapi saya harap
kenangan kita berdua awak tak buang
dan saya nak awak tahu
yang saya selalu di sini
benar saya bertemu dan mungkin saya mempunyai sahabat yang lain
tetapi setiap sahabat saya istimewa awak
saya selalu di sini 
datanglah bila2 kalau awak rasa rindu dengan kenangan kita
cuma satu sahaja saya HARAPKAN sangat awak
kalau nanti kita tak sempat bertemu lagi
atau kalau nanti kita bertemu tapi tak berbicara
saya HARAP sangat awak
maafkan segala kesilapan saya dekat awak
dan kalau ada hutang saya dengan awak SAYA minta halalkanlah
dan kalau suatu hari nanti saya dipanggil mengadap ILLAHI
awak
saya harap awak datang jumpa saya
dan saya harap sangat awak
yang awak akan TALKINKAN saya
awak 
warkah ini memang khas untuk awak
awak yang pernah bernama sahabat
dan awak yang akan sentiasa menjadi sahabat saya

salam rindu dari saya buat awak bernama sahabat
(hamidahsulfansyah)





Catatan popular daripada blog ini

COLLATERAL LIGAMENT TEAR : PATIENT'S GUIDE

A Patient's Guide to Collateral Ligament Injuries Introduction The collateral ligaments are commonly injured parts of the knee. An injury to these ligaments usually involves a significant force, such as a fall while skiing or a direct impact to the side of the leg. This guide will help you understand where the collateral ligaments are locatedhow a collateral ligament injury causes problemshow doctors treat the condition Anatomy Where are the collateral ligaments, and what do they do? Ligaments are tough bands of tissue that connect the ends of bones together. There are two collateral ligaments, one on either side of the knee, that limit side to side motion of the knee. The medial collateral ligament (MCL) is found on the side of the knee closest to the other knee. The lateral collateral ligament (LCL) is found on the opposite side of the knee. Together, the collateral ligaments also work with the posterior cruciate ligament (PCL) to prevent excessive motion of the tibia posteriorly…

PANTUN CINTA ~~ CILOK FROM MY TWEET

berhias tandu daun selasih raja dewata megah berarak kemarau rindu menghakis kasih goyahlah cinta dicumbu jarak
pena dilarik mengukir kalam kalam ditulis atas suasa wahai angin sampaikanlah salam salam rindu curahan rasa
tumbuh tinggi pohon akasia singgah kelana memahat kenangan pemilik cinta biarlah rahsia silalah tunngu kiriman undangan
Tengah menggeledah arkib twitter, terjumpa pantun ini Kalau dikenang balik, terasa lawak dan kelakar. Waktu tu rasanya tengah jakun lagi dengan twitter. Tak sah kalau tak sehari mengtweet. 
Tak pasti pantun ini tentang apa dan siapa. Tapi bila check tarikh, macam dekat dengan waktu PADU. So, maybe semangat berpantun tiba-tiba datang berdamping. 
Aku rasa mesti waktu tu, follower aku banyak yang muntah hijau. Aku pun sekarang bila baca balik pantun ni, rasa nak hentak kepala kat meja ja. It's so cheesy. 



GOOD LUCK MY SISTER ON YOUR SPM

Dear my sister Najihah, I wish you the best for your SPM;s results. Whatever the result is, never lose faith A good results in SPM  as the people said is the good start for a better future but frankly speaking, its NOT a good results will not guarantee a good future because what FUTURE hold for you is still a SECRET that keep by the ALMIGHTY
So, dear sister I wanna you to keep your head held high never compare the results with others whatever it is your result especially don't compare it among the siblings every one of us have their own hurdles and destiny
and a reminder to you my dear sister you already decide what is your path do not think about what others get try the best what exactly in front of you do the best but keep in mind try to live your life to the fullest STUDY HARD PLAY HARD
 and last but not least, remember always I will always support you you may think that I try to get you into something but I will always try my best to find something that I think is the most suitable for you so, I will always…

I'm OFFICIALLY 22

im officially 22 years old now i seriouslt did not know what to feel its not like during my ten years ago where im feeling excited to celebrate my birthday nowafay im not felt it anymore its felt like a normal day where i need to do my chores and also need to solve my life's problem
well then if i think back that I already 22 it make me realize there are lots of things that I need to do and need to accomplish if i make my mother as my benchmarking im still far away to get at a same level like her at least my mother when she's 22 she had found her other half means she already married with my father
meanwhile, im still nowhere im still finding the purpose of my life still try to rule out myself and im still far away from finding the other half of me
22 its like a magic number where ur think that u are big enough to make a big decision for ur life but u know deep in ur heart u still confused with ur choice
22  make me think harder than before lots of my friend already have their…

OPTICAL COMBUSTION ENGINE~~~~ A BRIEF INTRODUCTION

1.INTRODUCTION  Figure 1 : Optical Single Cylinder Engine Internal combustion (IC) performance is one of the important aspects in automotive industry. The higher the IC performance, the powerful the engine car to be, therefore cause the higher request between the lovers of high performance cars. However, engineers had faced lots of problem in the way to determine the exact and more accurate performance of IC engine. These problems happen due to lots of factor such as the material that IC engine made of from. The IC engine is made of from all-metal materials and this prevent engineers to gain a detailed insight of the mixing, combustion and emissions formation processes occurred in the cylinder of IC engine. Therefore, the Optical Engine has been introduced as the improvement to the original system. High-speed imaging combined with the optical access provided by a optical engine offer the ability to directly image and compare ignition and combustion phenomena of internal combustion engin…